Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

«ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ» απο την Σμαραγδή Μητροπούλου

                                  (Φωτογραφία: Στράτος Γιαννόπουλος ©)

....γιατί για να ανθίσει η Αγάπη, μονάχα μια ερωτική εξομολόγηση αρκεί… 

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Κι αν τη σιωπή μου τις ώρες της νύχτας έλυνα
ήθελα εσύ να  'ρθεις στο φως της μέρας
  με του ήλιου την πρώτη ανατολή
για να μου πεις..
για να μου δείξεις ό,τι μέσα σου έκρυβες.

Δίχως γιατί...
Δίχως εάν...
Δίχως εφόσον...

Γιατί εγώ δεν έβαλα ταμπέλες στης καρδιάς μου το χτύπο
μόνο το απέραντο γαλάζιο στα χέρια ζήτησα να πιάσω.

Εσύ…μέγας απών

Μονάχα όταν  τα μάτια κλείνω
νυχοπατώντας έρχεσαι κρυφά σαν κλέφτης...

Να ψάξεις στα κιτρινισμένα φύλλα
ενός παλιού τετραδίου ξεχασμένου κάπου από καιρό
για το τι ήσουν και τι υπήρξες για μένα...

Κάποτε...

Μα αν θελήσεις το δρόμο να βρεις
μέσα στο σκοτάδι
ίσως να ανάψω το σβησμένο εκείνο το κερί
να σε οδηγήσει
Αγαπημένε...

Σμαραγδή Μητροπούλου

1 σχόλιο:

  1. Έχω αγγίξει πάμπολλες φορές τις σκέψεις της Σμαραγδής Μητροπούλου, είναι όμως κάποιες που με τη δύναμη και την ευαισθησία τους κατοικούν πλέον στα άβατα της καρδιάς μου!
    Πάντα ταξιδιάρικη έμπνευση εύχομαι Σμαραγδή μου ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή