Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

"Mar Saba" από την Σοφία Κιόρογλου

image1.jpeg(Φωτογραφία: Σοφία Κιόρογλου)

"Mar Saba"

Σε γνώρισα στην Ιερουσαλήμ. Η ώρα μεσημεριανή, με τον ήλιο να καίει το δέρμα στην καυτή έρημο της Ιουδαίας. Καθόμουν στο λεωφορείο καθοδόν για την Λάβρα του Αγίου Σάββα που στα εβραϊκά γράφεται מנזר מ. Δέκατη τρίτη φορά στα γκρεμνιά του Ουάντι Ενάρ και πριν ακόμη αποβιβαστούμε ήξερα ότι θα ανέτρεπες τα πάντα. 

- Με λένε Πέτρο. Έχεις ξανάρθει Ιεροσόλυμα;
- Ναι, έχω πάθος με την Αγία Γη. Ά, ξέχασα είμαι η Σοφία. Με τι ασχολείσαι;
- Δουλεύω στην Κύπρο ως καθηγητής στο Πανεπιστήμιο.
- Ενδιαφέρον. Πως και ήρθες Αγία Γη;
- Έτυχε.

Η συνάντησή μας στην Αθήνα πριν φύγεις για Κύπρο ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε. Ένα βιαστικό τηλέφωνο και μετά απόλυτη σιωπή. 
Ξαφνικά τα Χριστούγεννα έρχεσαι Αθήνα και μου κάνεις πρόταση γάμου.
 "Αφού μ´αγαπούσες γιατί δεν μου το έδειξες τότε;;;" σε ρώτησα.
"Γιατί πάλευα με τον εαυτό μου να σε ξεχάσω αλλά τελικά δεν μπόρεσα" απάντησες και με φίλησες.

Στην αγάπη όλα είναι δυνατά. Πίστεψε σε αυτήν και δεν ποτέ δεν θα σε απογοητεύσει.
 
 Σοφία Κιόρογλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου