Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

“Μεταβίβαση το είπε, με αγάπη έμοιαζε” του Αλέξη Φωκά



(Φωτογραφία:UP ART )

“Μεταβίβαση το είπε, με αγάπη έμοιαζε”

- Και ειλικρινά σου λέω, έχεις ήδη..., ωστόσο στην αρχή..., μμμ κάτι άλλο ίσως;
"Γαμώτο γιατί πρέπει να είναι τόσο όμορφη; Και γιατί απολαμβάνω τόσο το μμμ της;"
- Γι' αυτό θα πρότεινα… όχι ότι έχει μεγάλη σημασία… και μόνος σου θα δεις πως…
"Και πόσο όμορφα δόντια. Σ' αγαπώ."
- Καταλαβαίνεις τι θέλω να σου πω;
- Ναι σ' αγα… καταλαβαίνω!
- ...
- Ξέρεις τι; Εγώ πρέπει να φύγω τώρα. Έχω να ψάξω για ένα κουβά εδώ γύρω για να χώσω το κεφάλι μου.
- Όχι μη φεύγεις! Είναι σημαντικό να το αντιμετωπίσουμε αυτό, όσο δύσκολο και να σου είναι.
- Ωραία… και τώρα;
- Μη νιώθεις ντροπή. Αφού είναι γνωστά τα αισθήματα σου. Ξέρεις πως δεν θα σε κρίνω.

- Αχ, γιατί; Ξέρω γιατί, αλλά παρ' όλα αυτά γιατί; Γιατί δεν μ' αγαπάς κι εσύ; Φτου! Με πιέζεις, γιατί με πιέζεις εννοώ! Είναι πια επιτακτικό να χώσω το κεφάλι μου σε εκείνο τον κουβά. Μήπως έχεις εσύ κανέναν; Κι ένα μπαλκόνι στον έκτο μου κάνει αν δεν σου είναι εύκαιρος.

- Αχ όχι! Δυστυχώς μόνο μια αυλή στο ισόγειο έχω. Δε νομίζω να σου κάνει.
"Γαμώτο γιατί πρέπει να έχει και χιούμορ;"
- Μα πως μπορείς και είσαι τόσο άνετη με αυτό; Κι εμένα δεν με λυπάσαι;
- Α όχι, μη νομίζεις ότι μου είναι εύκολο. Γιατί σου λέω συνεχώς ότι πρέπει να το αντιμετωπίσουμε μαζί; Ωστόσο είμαι εδώ για να σε βοηθήσω. Και ξέρεις ότι ποτέ δεν θα σε κρίνω. Μπορείς να νιώθεις δύσκολα, εννοείται. Αλλά σε παρακαλώ μη νιώθεις άσχημα! Εξάλλου εσύ επιλέγεις να δεχτείς τη βοήθειά μου, ενώ θα μπορούσες να διακόψεις και να μου ζητήσεις να πάμε για καφέ ή να μη με ξαναδείς.
- Δεν είμαι σίγουρος ότι θα ερχόμουν αν δεν μου άρεσες. Ακόμα και αν σε ερωτεύτηκα πολύ αργότερα, από την πρώτη μας συνεδρία μου άρεσες. Όπως και να' χει, σήμερα έχεις καταστρέψει την ικανότητα μου να σκέφτομαι καθαρά. Πολύ φοβάμαι ότι άθελά μου θα σου εξομολογούμαι τον έρωτα μου αντί να μιλάμε για τα τέλεια νυχάκια σου… Βλέπεις τι εννοώ;

Αλέξης Φωκάς


(Πηγή φωτογραφίαςhttps://www.facebook.com/474316282653320/photos/a.476106979140917.1073741826.474316282653320/1027230504028559/?type=3&theater)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου