Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

«Μίλησε μου για την αγάπη» απο την Καλυψώ Τόττη


                                                                                        
 (Φωτογραφία:Καλυψώ Τόττη)

«Μίλησε μου για την αγάπη»
Υ.Γ. Γράμμα σε μπουκάλι

-Μίλησε μου για την αγάπη…..
-Για ποια;
-Για την αγάπη…
-Μα τι λες, πως σου ήρθε μέσα στα άγρια μεσάνυχτα;
-Γιατί σε ξύπνησα; Αφού εσύ διαβάζεις κι εγώ δεν έχω ύπνο…Που είναι το κακό;
-Δεν έχεις ύπνο;
-Όχι, σήμερα μετά την δουλειά σκεφτόμουν την αγάπη, είχα μια συζήτηση με τους συναδέλφους μου το πρωί και μου έμεινε η απορία. Θέλω να μου πεις! Τόσοι μεγάλοι έχουν μιλήσει για αυτήν….εσύ πως την ορίζεις;
- Τι θέλεις να σου πω;
- Να μου πεις δυο λόγια, όχι πολλά. Μέχρι εκεί που αντέχεις.
-Μας πως μπορώ να σου περιγράψω την αγάπη με δύο λόγια; Κι αν είναι φτωχά;
Έλα προσπάθησε….
Να μου πεις αυτό που λες όταν κρυβόμαστε κάτω από την κουβέρτα τον χειμώνα αρνούμενοι να παραδοθούμε στη δίνη της καθημερινότητας.
Να κάνεις αυτό που κάνεις όταν με βλέπεις να με βαραίνει η σκιά μου και να με φοβίζει. Όταν παλεύω με τον εαυτό μου.
Όταν μου δείχνεις νέα πράγματα, τρόπους και νοήματα. Να είσαι η πυξίδα μου.
Όταν με κοιτάς και διαβάζω μέσα στα μάτια σου την σοφία όλου του κόσμου κι ακόμα παραπέρα.
Να, αυτό το άγγιγμα που κάνεις και μοιάζει σαν δροσερό αεράκι καλοκαιριού- στον απογευματινό ήλιο- που παίρνει την κάψα.
Να ακούω την φωνή σου που με ξαναγυρίζει στην μήτρα της μητέρας μου –την ακούω σαν νανούρισμα -και νιώθω ασφαλής.
Να με μυρίζεις και να μοιάζει σαν άνοιξη όλη αυτή η ανταλλαγή των αρωμάτων μας.
Να με σηκώνεις πριν πέσω, να πέφτεις κι εσύ και να σηκωνόμαστε μαζί.
Να περιμένουμε μαζί τα απροσδόκητα, γιατί πάντα θα υπάρχουν αυτά που δεν έχουν έρθει. Σαν τα φύλλα του φθινοπώρου που μαντεύεις ποιο θα πέσει!
Όταν θυμώνεις μαζί μου και μπορώ να κάνω τον θυμό σου ποίημα.
Όταν μου τραγουδάς παράφωνα αλλά εγώ ακούω εσένα και όχι την μελωδία.

-          Να σου πω κάτι;Σ’ αγαπώ. Δεν ήθελες πολλά λόγια σωστά; Για μένα αυτό είναι αγάπη να το λες και να είναι μια ευχή.Που ντύνεται φτωχά αλλά χαρίζει μεγάλο πλούτο.
-          Ισχύει για όλους;
-          Ναι, είναι μια «συνταγή» για όλους. Μόνο με την αγάπη μπορείς να κάνεις πράγματα!
-          Ναι μπορείς, αλλά σαν να νύσταξα τώρα….Μπορώ να κλείσω τα μάτια μου και να κάνω αυτήν την ευχή;
-          Ναι, φυσικά! Καληνύχτα.
-          Καληνύχτα, αφού μ ’αγαπάς.

Καλυψώ Τόττη 17/5/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου