Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

"Όλα τα Μου να γίνουν Σου" της Κατερίνας Τσικουράκη


(Φωτογραφία:Κατερίνα Τσικουράκη)

Όλα τα Μου να γίνουν Σου
 
Μια αίσθηση με κατακλύζει
Πάντα έντονη,
όπως ό,τι έχει να κάνει μαζί σου
Λαιμαργία θα την έλεγα
Πεινάω για στιγμές μαζί σου!
Ένα «δεν μου φτάνει» πλανιέται στον ορίζοντα
Μαζί σου τίποτα δεν είναι αρκετό

Ένα κομμάτι μου μένει πίσω
Θέλω να μοιράζεσαι τις στιγμές μου
Το μου είναι λίγο,
Είσαι εκείνο το πρόσωπο,
που θέλω να μεταφέρω ό,τι βλέπω

Να βρισκόμαστε στον ίδιο χώρο,
χωρίς να κάνουμε κάτι μαζί
Υπάρχει έκδηλη μελαγχολία στην απουσία
μα στην διαβεβαίωση, ότι υπάρχουν τα μάτια,
αυτά τα μάτια, τα καστανά, τα δικά σου
ένα χαμόγελο εμφανίζεται
ξαφνικά, αβίαστα,
χωρίς ιδιαίτερο λόγο, από το πουθενά
Θέλω το χαμόγελό μου και το χαμόγελό σου,
μ’ ένα τρόπο να συνδέονται,
μυστικά, σε ένα δικό μας μέρος
Θέλω το χαμόγελό σου να με φιλάει παντού

Να μυρίζω το ξεχωριστό άρωμα στο λαιμό σου
Να μπορώ να παίζω με τον θύσανο στον στέρνο σου
Να νιώθω το σώμα σου,
ακόμα και όταν κοιμάμαι,
ψάχνοντας ασυναίσθητα την ζεστασιά του κορμιού σου
Θέλω να αποκοιμιέμαι χωμένη μέσα στα πόδια σου
και κατά λάθος να σε βρίσκω μέσα στην αγκαλιά μου
Να είναι μεσημέρι να ασχολείσαι με το οτιδήποτε
και εγώ χωμένη στην αγκαλιά σου και στην κουβέρτα
όνειρα να βλέπω αβέρτα!

Δεν υπάρχει τίποτα πιο άνετο,
πιο γλυκό, πιο τρυφερό
από το να νιώθω το χέρι σου στην κοιλιά μου,
σαν πονάω σαν γιατρικό
Η αγκαλιά το αντίδωτο για κάθετι άσχημο
και ξεχνάς τα πάντα
μια κουραστική μέρα,
έναν τσακωμό,
την έλλειψη διάθεσης
Οι αγκαλιές από το τίποτα,
για το τίποτα,
που δημιουργούν τα πάντα!
Να με έχεις απλά αγκαλιά
Χωρίς λόγια
Δεν θέλω άλλα λόγια
Ξέρω και ξέρεις ότι δεν χρειάζονται

Είναι λυτρωτικό να νιώθω την μυρωδιά σου
Ή να ζω την ψευδαίσθησή της έμμεσης αγκαλιάς
φορώντας τα ρούχα σου όταν λείπεις
Το κρύο δεν σ’αγγίζει,
όταν η καρδιά είναι ζεστή

Οι λέξεις υπάρχουν και δίνουν διαφορετικό νόημα
όταν για μας έχουν άλλη σημασία
Υπάρχει κοινός κώδικας επικοινωνίας,
ακόμη και συζήτηση περί ανέμων και υδάτων,
η συζήτηση από το πουθενά
γίνεται σε άλλη διάσταση μαζί σου

Και όλα αυτά γιατί σ’αγαπάω αφού!
Σ’αγαπάω από τον ουρανό
μέχρι την σελήνη!
Από τον ουρανό.....
Μέχρι την σελήνη....

Κατερίνα Τσικουράκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου